هی فلانی...
هي فلاني...؟... مي داني؟...
مي گويند رسم زندگي چنين است!
مي آيند....... مي مانند....... عادتت مي دهند....... و مي روند.......
و تو در خود مي ماني...
و تو تنها مي ماني.......
راستي نگفتي؟
رسم تو نيز چنين است؟
مثل همه ي فلاني ها هستي؟؟؟
مي گويند رسم زندگي چنين است!
مي آيند....... مي مانند....... عادتت مي دهند....... و مي روند.......
و تو در خود مي ماني...
و تو تنها مي ماني.......
راستي نگفتي؟
رسم تو نيز چنين است؟
مثل همه ي فلاني ها هستي؟؟؟
+ نوشته شده در یکشنبه دوازدهم اسفند ۱۳۸۶ ساعت 20:39 توسط 13
|